CORPORATE IDENTITY / Korporátní identita a webové stránky

    Domů » Blog » CORPORATE IDENTITY / Korporátní identita a webové stránky

SVĚŽÍ CORPORATE IDENTITY

JAKÁ JE VAŠE KORPORÁTNÍ IDENTITA?

Korporátní identita v sobě odráží Vaše firemní hodnoty, Vaši komunikaci, vizuální styl a kulturu firmy.
Jedná se o první prezentaci Vaší společnosti, se kterou se klient setká, proto je velmi důležité udělat
dobrý dojem již na první pohled.

Zkuste se podívat na svou společnost očima klienta, jak na Vás Vaše firma působí ?
Jaké ve Vás vyvolává pocity ? Je jedinečná ? Profesionální ? Čím se odlišuje od konkurence ?
Je snadno rozpoznatelná ? Vzbuzuje ve Vás důvěru ? Správná CORPORATE IDENTITY umí
v lidech vyvolat pocity a následnou reakci jakou Vy chcete  🙂

Hlavním tržištěm je v dnešní době internet. Když vstoupíte na Vaše webové stránky,
jsou přehledné ? pochopí z nich klient čím se zabýváte ? najde u Vás rady a řešení svých problémů ?
získá zde klient pocit že se mu skutečně snažíte pomoci ?

Proč jsou Výše uvedené otázky tak zásadní ! Klient se v dnešní době rozhoduje na základě prvního
vjemu, ten utváří Vaše CORPORATE IDENTITY / KORPORÁTNÍ IDENTITA, dále se rozhoduje
na základě vstupních informací které mu na Vašem webu předáte. Když zákazník vstoupí na Vaše
webové stránky je to jako když vejde do Vašeho kamenného obchodu s tím rozdílem že na webu
máte velmi zkrácený čas (od 1 do 3 min) k upoutání jeho pozornosti…

Jaké mají Vaše webové stránky nyní návštěvnost  a konverzi ?

CORPORATE IDENTITY / KORPORÁTNÍ IDENTITA :

Sdílet:

Leave A Comment

>